Proud Foster Mom

My Beloved Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, November 14, 2010

Four!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon Dimanche!!!! Une semaine déjà depuis mon dernier message :( Celui-ci sera court mais je reviendrai car beaucoup de choses brassent (du bon côté) dans ma vie et je meurt d'envie de partager mais......plus on se hâte moins on avance...à suivre....

Pour l'instant, je vous présente une petite carte masculine (ouff) fabriquée lors du crop en ligne chez Herazz et le Scropines cette fine de semaine. Fabriquée pour une collègue qui désire souligner le trou d'un coup d'un copain au golf :)

L'image digitale provient de Kenny K's, les produits utilisés provenant de la merveilleuse Boutique Herazz Scrapbooking à l'exception du petit cordon gracieuseté Dollorama *rire*.



Le petit étiquette à l'intérieur sur le panneau gauche servira à écrire les détails du lieu, date, etc de l'exploit.

Je présente ma carte chez:
*Kenny K's Krafty Girlz - Sparkle and spots
*For Fun Challenges - Embossing (dry)
*Stamp Something - Digi day

Bonne semaine à toutes!! xox



7 merveilleux commentaires:

LINDA said...

WOW!! this is just fantastic.. I really love all the details.. Very lovely work.. Thanks for joining us at KKKG this week.
Hugs, Linda

Lisa Jane said...

wow its fab - love the colours , the flourishes and the tassel
Lisa ;)

Summite said...

Encore une fois je tombe sur le .... comme elle est belle ta carte. Je me suis penché la tête je croyais recevoir la balle de golf hihihi.... Elle est très masculine et tout y est les couleurs les embellissements etc. Bravo encore et encore.

Lisa said...

Soooo cute! Thanks so much for joining us this week at FFC!

CraftinGranny said...

I love your card and the way you've finished the inside. My grandson is an avid golfer and my father was a pro so this image fits my family perfectly. Thanks so much for joining us at For Fun this week. Hope to see you back next week. "Hugs" Carol

Ellibelle said...

It's beautiful! Love your coloring, fantastic sketch you used and the inside of the cards is fabulous.

Thank you so much for playing along with us at stamp something!

Sarah B said...

Its nice to see the male images being used, Thanks for joining us at KKKG Good Luck, Hugs Sarah B X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Awards :))))

My Awards :))))
February 2011
 
07 08 09 10
Pin It button on image hover